База на знаења
Зошто не можам да праќам мејлови? Испечати
ПоÑтојат повеќе причини доколку не можете да праќате пораки од вашиот клиентÑки програм. Ве молиме проверете ги Ñледните работи пред да ја контактирате нашата Ñлужба за поддршка:
- Проверете дали е обележана опцијата My Server requires authentication
- Дали портатата е подеÑена на број 26
- Доколку кориÑтите Outlook Express можно е да ви е преполн фолдерот Sent Items кој е ограничен на 2GB, а потоа знае да прави проблеми, а Ñо тоа и да изгубите  голем дел од пратените пораки. Потребно е повремено да ги пренеÑувате пораките во нови фолдери и да правите Compact на Ñите фолдери.Â
ИÑтотоа важи и при примање на пораки. - Проверете ги кориÑничките податоци
- Можно е блокирање на IP адреÑата ако Ñте Ñе обиделе да приÑтапите Ñо погрешни податоци
Â
Доколку ниедна од двете погоре наведени Ñолуции не го решава вашиот проблем, ве молиме контактирајте ја техничката поддршка за кориÑници на support@maxhosting.mk и ние ќе Ñе потрудиме да ви аÑиÑтираме најдобро што можеме за да ги надминете пречките во најбрзо време.
Дали Ви помогна овој одговор?
Понудени резултати
IMAP протоколот е овозможен за Ñите хоÑтинг планови на...
За да креирате e-mail за било кој домен од вашиот...