База на знаења

Зошто не можам да праќам мејлови?  Испечати

Постојат повеќе причини доколку не можете да праќате пораки од вашиот клиентски програм. Ве молиме проверете ги следните работи пред да ја контактирате нашата служба за поддршка:

  • Проверете дали е обележана опцијата My Server requires authentication
  • Дали портатата е подесена на број 26
  • Доколку користите Outlook Express можно е да ви е преполн фолдерот Sent Items кој е ограничен на 2GB, а потоа знае да прави проблеми, а со тоа и да изгубите   голем дел од пратените пораки. Потребно е повремено да ги пренесувате пораките во нови фолдери и да правите Compact на сите фолдери. 
    Истотоа важи и при примање на пораки.
  • Проверете ги корисничките податоци
  • Можно е блокирање на IP адресата ако сте се обиделе да пристапите со погрешни податоци

 

Доколку ниедна од двете погоре наведени солуции не го решава вашиот проблем, ве молиме контактирајте ја техничката поддршка за корисници на support@maxhosting.mk и ние ќе се потрудиме да ви асистираме најдобро што можеме за да ги надминете пречките во најбрзо време.

Дали Ви помогна овој одговор?

Понудени резултати

Дали вашите хостинг планови поддржуваат IMAP?
IMAP протоколот е овозможен за сите хостинг планови на...
Како да креирам e-mail адреса?
За да креирате e-mail за било кој домен од вашиот...

Powered by WHMCompleteSolution